Trött

Kom hem för 1 timme sedan från Ica Maxi. Det var kallt och regning ute men mysigt ändå när det små regnar i mörkret. Jag köpte en päls mössa och när jag hade mössan på mig så kändes som att den var för liten då jag var tvungen att pressa ner den. Får nog köpa en ny imorgon eller ngt, en större strl.

Jag köpte 2 hello kitty kollegor böcker, 3 suddi gummi med hello kitty på, en borste från isadora och en deorant. Innan idag köpte jag en alamanacka och en födelsedags present till min mami, en förskott present. Köpte en rihanna parfym som har kommit och den har var kampanj pris på den 299:- rätt billigt. Den doftade väldigt god :)

Jag skicka iväg en email till foto studio om bokning. Tema säger jag inte förrän ni får se det i bilder ;)

Ska fortsätta tittar på T&J, älskar att tittar på det. Tittade sedan jag var barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...