Trött, sliten och ledsen

Hemkommen från min älskling och min helg har varit bra för det mesta iaf. Jag vill bara tackar min älskling för filmen och gosedjuren som jag tyvärr glömde :$


Jag ber verkligen om ursäkt för imorse då jag var ledsen när du sa att jag var tävlinginriktad och tyvärr har du fel. Mina tårar bara rann och rann ner på min kind. Jag ville verkligen ber om ursäkt för det..ibland tänker jag inte på vad jag säger. Ibland kan jag säga ngt så jag inte vet att den personen kan ta illa upp eller blir ledsen.


Jag känner mig fett hungrig och ska nog titta vad som finns i köket.


Ni får har en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...