Min älskade

Jag vet att du älskar mig oavsett. Men ibland känns det både jobbig och ledsam när vårt förhållande ibland inte funkar som den ska funkar. Vi har aldrig bråkat än bara varit sur och irriterad på varandra. Ibland tänker jag på en tanke som jag absolut inte borde tänka på det alls. Jag fråga oftast till mig själv om jag verkligen älskar dig mer och om jag har mer känslor för dig? Jag vet att du har det jobbig just nu och det har jag också. Jag är glad och lycklig när jag är med dig. Ibland jobbig när vi bor 1 timme bort från varandra än jag önskade att vi bodde 1 sekund från varandra. Jag är glad att vi funnit för varandra ♥ du är min och jag din för evigt och för alltid oavsett vad som än händer. Ingen annan kan förstöra ngt mellan oss för jag vet att det är mig du bara älskar, saknar och längtar efter. Du är min evig kärlek ♥ 1 år har gått och det är jag verkligen glad för. Jag är glad att vi prata vid på msn varje dag och i timmar, och att vi träffas varje helger och ibland på vardagen. Det var inte så innan. Tre ord från mig till dig: JAG ÄLSKAR DIG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...