God morgon!

Vaknade för en stund sen och tänkte innan på att gå lägga mig igen. Inte lönt egentligen när klockan är 10.41 :( innan 13.00 ska jag åka till geckosmycken för jag har fått en tid. Längtar redan ♥

Igår kväll mådde jag inte så bra pga hur min mamma mådde igår. Det kändes jobbigt och sorglig när ens mamma gråter framför en. Jag har börjat insett det nu fast lite bara än mycket. Jag vill förstår min mamma samtidigt vill inte förstår henne alls. Det finns både positiv och negativ om min mamma. Tyvärr tar jag inte upp det här just idag men kanske någon dag när jag känner för det.

Jag borde nog göra en kopp Cappucino, borsta tänderna och göra det jag ska göra. Idag försökte jag greja med CSN's sida och det funkade till sist :)

Nej, nu ska jag gå och ni får en bra, trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...