Dålig uppdatering

Jag har varit dålig med att blogga nu förtiden pga har ganska mycket att göra och så. Hoppas att ni förlåter mig för det ;) Under helgen har jag umgås med min älskling och först var min älskling hemma hos mig, han träffade min mamsen och det gick faktiskt bra fast lite spänd emellan åt. Jag fick rosa rosor som jag blev förvånad över när jag inte trodde på mina ögon att det var en liten överraskning till mig som en förväg födelsedag present :$ mamsen fick också blommor och hon pratade på som en höna, alltså hon kan verkligen pratar i timmar utan att ta en paus *haha*


Mitt fel faktiskt att jag stressade min älskling då klockan var snart 7. Vi skulle åka till en fest som en tjej kompis till mig hade och det var faktiskt super trevlig, mysig och rolig när vi spelade buzz medan jag tittade på än spela. Jag orkade inte för jag var rätt trött. Vill inte skryta men min älskling var verkligen bra och duktig på buzz, inte så konstig att min tjej kompis hela tiden gav han komplimanger.


I lördags åkte jag in till stan och skulle titta till min tungpiercing. Skulle egentligen göra det dagen för än det blev dagen efter. Min tunga sågs jättebra ut men underst i tungan har jag en liten vit knöl som är ofarligt. Den kommer trillar ut när den känner för det typ. Inom 2 veckor ska jag dit igen och byta ut till en annan smycke, undra vad för smycken? ;)


Nej, ska nog fortsätta att tittar på Yt och sedan nanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...