Trött, glad och lite pigg

Min första skoldag idag var ganska bra. Mycket information fick man också om hur denna veckan och den andra kommer att se ut. Jag gick fel håll till min skola då jag gick på baksidan än på framsidan. Klassen var vi ganska många fast vi var mest tjejer och få killar. Lärde känna några i klassen iaf :)

Imorgon ska klassen till Lernia innan 9 då vi ska får veta om datakunskap. Datakunskap vet jag allt men det är obligatorisk så man måste dit.

Fått veta också att utbildningen kommer blir både hårt och stress. Så jag kan alltid hoppas att jag kommer klara av det oavsett vad som än händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...