Mitt gamla party livet har återkommit ;)

Rätt länge sedan jag nästan aldrig har haft så kul med att festa ute.. vill tackar till Annika & Nancy för kvällen och natten igår ♥ så tack än en gång! Var på the Tivoli igår och det var en massa med folk där.. och jag frös väldigt tills mina ben skakades men sedan var jag varm av alkohol *fniss* drack en tequila medan tequila sågs som en vanlig shots.. och råkade tappar citronen på golvet medan jag drack upp snabbt samtidigt med salt. Kan verkligen säga att det smakade SKIT! Inne på the tivoli råkade jag träffa på en gammal klasskamrat som tydligen mindes mig :) sist vi sågs var då vi gick i samma klass.. kände knappt igen han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...