Kan inte vara lyckligare än jag är just nu


4 dagar kvar börja min distans kurs och jag kommer nog studera under sommaren. Varför jag studera på distans är för att det är lättare för mig att fokusera mer och har en egen tid för mig själv än studera i grupper. Jag gillar att studera i grupper och så annars men jag trivs bättre att studera själv helt och hållet :) alla är olika som sagt.


Då ni läste min näst senaste inläggen om att jag började tröttnat på min älskling och nu är allting som vanligt igen ♥ ibland behöver vi vara för oss själva men det är ett synd också att vi inte alls träffas ofta heller som vi gjorde förr :( ibland kändes det som att han bara undviker en helt och hållet, och dagen efter är allt som vanligt igen. Förstår mig ibland inte på kärleken, ibland är den si och så eller tvärtom t o m. Det konstiga är att vi aldrig har bråkat med varandra än mest bara varit sura och irriterad på varann annars har vi det jättebra ihop och det glädje mig oehört mycket. Han är en del av mitt liv och jag hans liv ♥
ステファン, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...