Hemkommen från Lillens grillfest från igår

Trött, sliten, ny duschat, hungrig som attans och behöver lite sömn. Igår var jag hos Lillen som fyllde år i torsdags och igår var det en liten grillfesten bara med familjen så, det var väldigt trevligt och mysigt :) det var sådär kallt senare på kvällen medan myggorna gick mig på nerverna *hehe*

Vad som kommer att hända ikväll är ju att jag ska åka till min älskling och vi ska går på bion :) egentligen pallar jag inte men vi har tyvärr pratat om det innan för några dagar sedan så det blir ju att jag ska umgås med älsklingen tills imorgon bitti.

Först tänkte vi tittar på The pirates of caribbean i 3D medan det tyvärr fanns inga platser kvar och det var samma i det vanliga versionen. Istället ska vi tittar på Fast & Furious 5 då det fanns 76 platser kvar :) då kommer jag att stirra på snyggingen Paul Walker ♥ gillar hans blåa ögon väldigt mycket ;)

Nej, ska nog ta en vilar för har varit uppe sedan vid 8 tiden tills nu.
Är mega trött och lite, lite bakis fortfarande men det går över snarast hoppas jag på :)
Har en fortsatt super trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...