En lång dag idag

Kom hem för en stund sedan från stan med att jag umgicks med Annika som jag tydligen ser som min egen syster ♥ så tack för dagen idag och kväll :) köpte ett par svarta pilot solglasögon medan jag egentligen inte behövde köpa pga jag glömde mina hemma :P så var rätt irriterad när jag fick solen i ögonen så jag passade på att köpa inne på åhlens.

Pratade en snabbis med min älskling innan han skulle dra till en kurs så jag får vänta till på kvällen när han kommer hem.. saknar honom faktiskt.

Ska nog ta en vilar men risken är att jag inte kommer kunna sova sen på natten så bäst jag håller mig vaken tills jag blir trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...