Vårt underbara helg tillsammans


2 underbaraste och älskade dagar tillbringade jag min helg med min älskade älskling ♥ det blev inte så som vi trodde än vi egentligen skulle har träffas igår tills idag. Men istället blev det fredag till söndag :) fast i fredags var jag hemma hos pappas kompis tills på natten då älskling min hämtade mig. Vi umgicks, pratades vid medan igår kväll lagade älskling min bakad potatis med tasatsiki röra. Det var rätt gott och man kände sig mätt och belåten :)
Innan dess låg vi och vilade i 1-2 timmar då jag var väldigt trött av mig pga vaknade upp tidigt.


Igår gjorde älskling min mig på glad humor då jag mådde lite upp och ner. Han berättade om en grej till mig som gjorde att jag fick ett stort leende på läpparna ♥ Han är den första som fick mig att ler och fick mig att mår ännu bättre :) vet att vi innan hade det rätt komplicerat i vårt förhållande medan just nu känns det som att vårt förhållande har blivit bättre och bättre. Vi tittade på Eurovison song contest 2011.


Idag vaknade jag tidigt medan älsklingen fortfarande låg och sov. Fick i alla fall vilar mig en stund tills mobilen hördes från alarmet då älsklingen vaknade till. Vi kramades om och efteråt fick jag en espresso. En liten stund sedan körde älsklingen mig tillbaka till farbrorn jag var hos i fredags. När jag tog av bältet och öppnade bildörren så stirrade jag på min älskling och sa till han "får man inte en kram eller ;)" medan älsklingen skrattade och hade ett stort leende på läpparna och gav mig en kram + en puss på munnen ♥  VÄRLDENS BÄSTA KILLE är du!


I natt missade jag ett samtal kl 4 på natten av en viss person som jag inte längre vill prata eller träffa längre. Ångrade mig faktiskt att jag träffade den personen för 2 veckor sedan..

Imorgon börjar min distans kurs och ser faktiskt fram emot det :) och att jag fick studiemedel från CSN!
Nej, ska nog tar en liten kort tupplur och sedan städa och rotera i min gaderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...