Vad jag har gjort under helgen

I fredags gjorde jag inte så mycket än jag tog det lugnt här hemma som vanligt. Dagen efter åkte jag så klart till min älskade älskling ♥ vi hade jätte trevligt och mysigt fast senare på kvällen började ös regna som in i. Så det blev inget av med att åka på landet, så vi stannade hemma istället. Lika trevligt och mysigt ändå :) Men denna gången ska vi åka på landet OM det blir ngt fint väder för vädret ändra sig hela tiden, alltså den kan inte ens bestämma sig om det blir sol eller regn.

Egentligen skulle jag träffa en kompis men tyvärr blev det inget av så det får blir en annan dag, börjar snart snea på det faktiskt. Får se om vi kommer att ses eller inte ses alls. Visste inte om att kompisens flickvän är min kusins kompis? 4 år har det varit ihop! Vad den kompis har ljugit emellan åt alltså.! Orkar bryr mig om det liksom. BIICTH måste jag säga då HAHAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...