Hemkommen från en regning kväll och en träff med min älskling

Kom hem för några minuter sen. Det regnade och blåste emellan åt :(


Baby kom hem från H-stad och han körde förbi för jag övertalade honom ;) mitt lilla knep det *fnissar* vi satte i bilen, pratade vid, umgicks och myste medan det regnade ute ♥ rätt mysigt och romantisk.


Jag känner mig redan trött och sliten faktiskt. Fundera på att sova innan 1 annars lär jag inte kunna sova i natt :(


Jag håller tummarna för mig själv att jag verkligen kommer in sorg och omvård yrkesutbildningen! Vet att mitt mål är att pluggar till tandsköterska men tyvärr orkar jag knappt vänta till nästa år så jag får börja pluggar med sorg och omvård en så länge.


Nej, ska nog tittar på hai kich lite och sedan nanna ♥
˜xoxo˜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...