. . . .

1 månad färgade jag mitt hår från rött till blekning och blond. Resultaten blev KAOS! Färgen blev gul orange med lite röda slingor och det är riktigt fult måste jag säga. Efter 1-3 dagar hår gått tonade min kusin mitt hår i svart färg och synd att flaskan inte räckte till hela håret så resultaten blev svart färg med ljusa slingor ;) Det blev superfin! ♥ Fundera också på att färga mitt hår rött men jag får nog vänta lite med det för jag vill inte att mitt hår ska ser sliten ut än det redan gör det :(
Fundera också på att göra hål i tungan. Det kostar 450:- så det låter dyrt. Jag tycker det är jätte sexigt att har hål i tungan! Ska fundera på saken faktiskt *blink* vet inte om jag ska göra på HP eller på Getto. Inne på HP har jag frågat och det gick inte för min tunga är inte såå lång. Det kan går fast det kräver 2 personer som måste hålla om och fixar det. Har ju själv haft labret vid läppen men det känns fortfarande att jag har hål men hålet har växt igen för länge sedan :( har slösat rätt mycket pengar nu sen hbg festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...