Planer inför imorgon och till helgen

Ikväll kommer blir rätt så lugn kväll och soft för min del. Jag måste försöka gå lägga mig tidigare idag i alla fall innan 23 tiden då jag ska på ett möte imorgon vid 10, efter mötet ska jag träffa en kompis för en snabb träff och kanske ta en kopp kaffe innan hon åker till utomlands om några dar :( kommer saknar dig vääldigt mycket ♥

Imorgon under dagen kommer jag har fullt upp för senare på kvällen ska jag åka in till stan och hämta upp min drömkille nej men hämta upp en killkompis som tydligen ska hänga med mig till en annan kompis :) vad vi ska göra vet jag inte ännu, det får vi se sedan.

Ju mer ska jag inte säga vad jag ska göra till helgen för det finns en viss person inom släkten som snokar i min blogg och sedan säger det vidare ja ni förstår.. inte alls kul när man inte får ngt privat för sig själv :( men det skiter jag i vilket som :D

Har gjort om min blogg lite fast det är bara headern som jag har gjort om så hoppas ni gillar den är fin ändå ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...