Liten shopping + ärende på stan

Idag har jag inte gjort så mycket än gjort en ärende på stan :) ska åka in till stan igen fast får blir senare då jag ska hämta mina betyg hemifrån och sedan in mot stan.

Efter det gick jag in en snabbis in till Åhlens och köpte lite onödiga saker som jag behövde som köpte en hårfärg med intensivt röd som jag fortfarande har kvar som hårfärg fast ska färga det hela så det blir lite mer rött ;) kommer säkert blir snyggt. Sedan köpte jag en fiberwig mascara som har en ny mascara borste och en dagkräm som nästan är som foundtion.

Kom nyligen hem från stan med att har gjort ansökan till distans utbildningen så jag ska bara vänta svar med att får brev hem :) Ser verkligen fram emot att börjar komma igång igen med pluggande, så jag hoppas att jag kommer klara av det ;) Härligt med väder idag så jag hoppas att det håller sig tills sommaren då blir det sol och bad för mig hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...