You're beautiful ♥

♥ den filmen är både bra, rolig, får en att skratta och humor. Diggar han ledaren Jang Geun Suk och han får mig att skratta samtidigt får mig att ler varje gång han gör ett stort smile eller när han säger Con heo thó :D


Pig rabbit doll of you're beatiful :) den är så himla söt och gullig. Tänk om jag också kallade den för Con héo thó eller kallar baby för héo thó :P undra om han hade förstått det? Nooot ;) eller tror nog inte det i alla fall :P

 

Har fått värk nu igen i korsrygget :( aj aj, inte bra det..

 

Jahap, trevligt att baby är hos sin polare (säkert hos en kärring polare ;)) vem vet.. man vet aldrig om min baby annars får han en redigt spark vid skrevet, aww och vet att jag kan vara taskigt av mig (ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...