Trevlig kväll igår med baby + en tanke i mina tankar

Igår åkte jag med swebus och det kostade 69:- för ungdom, student och barn medan det kostar lite mera för vuxen :)  när jag klev av på bussen från centralen så råkade jag ser AK (min fd skateare) ;) som satte sig vid busshållsplatsen, och han har fortfarande sin style + att jag inte har sett honom efter 1 år och några månader så trevlig att ser honom igen i alla fall

Blev hämtat av baby vid hamnen medan jag tittade på honom och log och tänkte på att han ser finare när han inte har skägg än att han hade det, och han såg old ut :P vi myste framför tv och tittade på Wild Hogs och America Pie 4 med Stiflers's lillebror Matt Stifler ;) när jag såg han så kunde jag inte ens låta blir att titta på hans fina blåa ögon ;)

Inatt kunde jag inte sova pga log och tänkte på vissa saker som var både rätt negativt :(

Några min sedan pratade jag med Monniie om baby då jag gav honom mitt halva av hjärtat.. blev ganska chockad när han sade av vissa ord och meningar.. jag trodde att han skulle säga det tvärtom medan jag hade fel :(

En Jungfru och en lejon passar inte så bra som i ett förhållande.. ska jag tro eller inte tro? När vi pratas vid via Msn så irritera vi på varandra av vissa saker.. läste innan om mitt och baby's horoskop tillsammans att det som är bra för oss är att vi helst vill vara ensam för oss själva.. men irl när vi träffas och det känns inte alls så än vi har det hur bra som helst irl :)

Jag börja tänka på en sak om en viss person som jag nästan hade på G med om att vårt horoskop tillsammans passade så bra i ett förhållande och ihop + vi har samma stjärntecken också medan vi tyckte om varann då men kunde inte får varann pga att han kille kunde inte vänta och han träffade nån annan medan han var på träningen i Perstorp. Om han inte hade varit där i 5 dagar i Perstorp så hade det blivit han & jag nu.. inte så konstig att vi tyckte om varann så pass men passade så bra ihop enligt horoskopet och nu jag och mr schlomow tycker vi om varann som en dalbana som går upp och ner medan enligt vårt horoskopet inte passar så bra. Konstig :s

Ska nog titta på You're Beautiful :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...