Saknad & älskad av baby

Baby, vi har inte pratas vid sen i lördags natt och du har inte varit inne på Msn sen igår :( jag vet att du finns alltid för mig och i dina tankar med medan mina känslor är inte lika starka för dig längre mer.. jag vet att jag hela tiden ändra på mig då och då samtidigt jag fortfarande tycker om dig lika mycket ändå, väldigt

Kanske det är kärleken jag är kär i än egentligen inte i dig..
Du sade i lördags natt att när vi sågs i lördags så var den bästa träffen du nånsin har upplevt än förra.. jag vet att du älskar mig för den jag är och det är jag jätteglad för ♥ det är något som inte stämmer och det är mig det är fel på inte dig

Inom 2 veckor åker jag medan Monnii sade igår att det kommer blir som "test" och om vi kommer saknar varann eller inte.. 2 veckor utan dig känns som en vanlig vecka för mig än egentligen borde jag känna att det är jobbigt att vara ifrån dig, tyvärr känns det inte så :( innan kändes det jobbigt att vara utan dig men nu känns det som inget jobbigt alls.. nog därför jag inte tycker om dig lika mycket

Om vi nu ses i helgen så ska jag nog berätta för dig att jag kommer att åka iväg inom 2 veckor.. it's hurts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...