Fredag igen

Egentligen skulle jag och pappsen har åkt till malmö innan idag för kussan tydligen kommer hem inatt från.. (har ingen aning vad namnet på landet heter..) men i alla fall är hon framme här i sverige inatt än istället vara framme imorgon morgonen så faster bad pappsen att vi inte behövde åka och det var lönt för kussan kommer hem inatt.

Synd det.. annars hade jag ju fått träffa min baby ♥ någon gång på kvällen/natten.. plus att pappsen väntade ett samtal från hans polare som han ringde innan idag för vi istället skulle åkt till hans polare och jag då kunde hälsar och umgås med deras bebis som har så sötaa bubbiga kinder och söt leende har han också alltså bebisen då ;)

Imorgon kväll ska baby och hans polare göra en plåtning på en restaurang här i hbg så baby lovade att han skulle visslar till när han var klar med jobbet så vi skulle träffas och umgås eller jag åker med honom hem till malmö.. om hans polare ifall bor i hbg eller åker med sin egen bil annars kanske det bli rätt tystnad under stämningen.. för jag trivs och känner mig trygg när jag är med baby för mig själv.

Fick nyss höra om att mellan E & S är tyvärr över.. hon E som var så kär och lycklig med sin S men synd att det var hon som gjorde slut med han S medan jag trodde att det var han som gjorde slut med E. 1 månad mellan dom och nu blev det så här.. :( rätt tråkig och höra faktiskt.

Imorgon så smäller det ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...