Förvirrad man är på sin egen mamma

Är så förvirrad på min mamma :S hon ska hela tiden ändra sig om dagarna och tiderna när vi ska åka till släkten i k.holm medan jag trodde att vi skulle åka på onsdag nästa vecka men nej nej :( istället bad hon en kusin inom släkten att boka 2 SJ biljetterna tills på lördag som kommer.. :( medan jag var tvungen att ändra min träff med baby tills imorgon kväll istället än på söndag.. vore bättre om vi hade åkt på onsdag nästa vecka eller kanske bättre nog att åka nu på lördag så jag i alla fall kan träffa min baby imorgon kväll än vänta till 5 dagar med att träffa honom om jag istället hade åkt på onsdagen.. ooh, så förvirrad man är :@ tur att baby kunde imorgon kväll annars hade vi inte kunnat ses inom 1 månad då jag ska jobbar över hos min moster ;) tjänar lite egna cash :D


Imorgon har jag fått en tid hos barnmorskan för att ta cellprov medan mamma sade att jag behövde inte går det ens gång medan jag tänkte att jag måste ändå för man vet ju aldrig om man har cancer i livmodern eller inte :S sådana risker vill jag absolut inte tar i!


Nej, ska nog göra något annat nu och sedan måste jag natta till min sköna, mjuka säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...