Äntligen fick jag mitt paket från posten och är verkligen supernöjd med ringhalsbandet med mitt och baby's namn runt om på :D beställde den från en hemsidan och den är gjort av en tjej som jag tycker det är väldigt bra gjort av henne och duktig är hon också :) verkligen imponerad på vissa som kan göra sådana namnsmycket m.m och jag köpte den för 94:- med frakt så rätt billigt ändå ^^,

Mitt namn och baby's namn blev jättefina plus jag skrev då hjärta innan jag skulle beställa så trodde jag att det skulle står hjärta än istället blir det en liten ♥ verkligen gullig med en liten hjärta i mitten på ;)

Måste berätta en rolig sak att jag var tvungen att hämta upp mitt paket med en träpinne som man äter med medan tog lite av tejp så jag kunde hämta upp mitt paket och det funkade :D puh, jag testade först med en grill-tång och med den gick det inte ta upp mitt paket medan i några sekunder tänkte jag om man kanske kunde testa med en ät-pinne i rullande med tejp och det funkade :D för mami har tagit nycklarna till brevlådan med sig på jobbet men men tur att jag kunde i alla fall göra så på det sättet

Innan idag på kvällen så måste jag små packar då imorgon kväll jag ska chillar iväg till baby ♥ alltid ta jag med min svarta gucci axelväska och rätt onödigt att jag egentligen inte behöver ta med sovkläder än bara ta med typ tandborste, foundation, vattenfast mascara och brown puder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...