En lugn kväll

Har beställt en ny DVD och ett par headset till min mobil som jag äntligen kan lyssnar musik på min mobil. Hoppas paketet kommer innan fredag eller lördag så jag i lugn och ro kan lyssnar AQ's lugna, kärleksfulla låtar när jag ska sitta på buss/tåg till baby ;) hoppas han kan på lördag eller söndag så vi kan har myspys ♥

Om 2 veckor ska mamma och jag åka till k.holm medan jag egentligen inte vill åka dit :/ jag älskar k.holm staden och ser det som mitt andra hem medan jag små tvekar lite.. det har varit krånglig inom släkten men finns inte så mycket och göra åt det än låta det vara bara.

På torsdag har jag fått en tid hos tändläkaren och ska vara där innan 11 :( vill inte men måste *suck*

Hoppas, hoppas att mamma inte tvinga till mig att åka till k.holm medan jag istället vill vara här hemma och umgås med baby på helgerna.. om jag tex åker med så kommer jag inte träffa baby inom två veckor :( tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...