Du vet inte vart dina känslor ligger på?

Du sms mig igår och skrev att du är ihop med S igen medan du sade för någon dag sen att du inte gillade honom längre mer :S jag borde egentligen inte lägga mig i ditt privata kärlekslivet men om jag nu har rätt så tror jag nog att du inte vill vara ensam och faktum att du mår inte så bra i heller kan jag tro också. Jag hade precis sådant känsla som du medan jag fick tänka om och om igen och hitta vad som är fel eller vad som inte stämmer riktigt

Jag kan förstå att det är första gången du har haft en pojkvän i hela ditt liv och jag tror att han S är din rätte ;) kom ihåg att du ska litar på honom vad som än händer än var inte svartsjuk eller avundsjuk av dig för jag själv har varit lite svartsjuk av mig på min baby medan jag då trodde att han skulle träffa nån annan eller gillar nån annan utan medveten men förr och senare fick jag veta att min baby har alltid älskat mig sen för första ögonkastet ♥

Jag hoppas att det verkligen håller mellan dig & S och att det är inte bra heller för dig om du bara är ihop med honom utan känslor än äkta känslor ska det varar, remember it



Nog dags till sängs & imorgon morgon måste jag vakna halv 10 för 11 tiden har jag fått en tid hos tandläkare :(

Längtar tills på lördag då jag & baby ska umgås ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...