Dålig uppdatering

Sorry, sorry & sorry att jag inte har uppdaterat sen i söndags kvällen :) för igår kom jag hem från pojkvännen vid 6 tiden för tåget stanna varenda platser medan när tåget stannade vid Lund så fick jag äntligen går in och sätta mig medan jag satte mig vid stängningen från början, då en gammal farfar tänkte går fram och sätta sig brevid mig medan jag snabbt gick in över andra sidan och satte mig där istället. Hata verkligen sådana äckliga typer som försöker sätta sig bredvid en och tänker på som dem inte borde får göra, usch nej! Jag menar inget illa eller så men jag är sådan som verkligen inte tåler det..

Igår vaknade jag före pojkvännen medan jag gick in till badrummet och gjorde vid mig. Jag vaknade egentligen vid innan 9 då min alarm på mobilen larmade för att påminna mig om att ta min medicin annars glömmer jag bort det. Jag la mig igen en stund och efter en halv timme vaknade jag igen, och gick ut till balkongen och tog en cigg medan pojkvännen fortfarande log där inne och sov. Märkte att han vaknade sent under natten medan jag la mig vid 11 tiden. Vi ska träffas igen nu på helgen och jag längtar redan medan jag träffade honom i måndags och igår (hihi)

Ändrade lite på min blogg och gjorde en ny header så jag blev nöjd med det faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...