Bytte blogg.se till tk

Några sekunder bytte jag blogg.se till tk helt gratis :)

Så mitt blogg heter nu stephanytieu.tk än hade velat istället har .se men tyvärr hade inte de än tk bara.
Lika nöjd ändå ;)

Ikväll har mr schlomow en grabbkväll med sin polare och undra vad de gör? svartsjuk av mig? njaa, lite är man i alla fall än om man inte vore svartsjuk så risken då att man förlora sin baby för alltid så bäst att ta koll på era babies ;)

Borde nog går lägga mig snarast.. känner mig helt slut och trött :( imorgon ska jag försöka sova lite länge så jag inte blir lika trött varje gång jag är hos älsklingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...