Dålig uppdatering

Sorry and sorry!

Har inte kunnat bloggat pga att jag har mått upp och ner som en dalbana för killen gjorde slut exakt 1 vecka nu.. medan nu har allting ordnat upp sig så jag ska träffa killen på måndag kväll och då ska vi har en riktigt film och myskväll tillsammans ♥ jag förstod honom verkligen. Jag lovade mig själv att jag ska vara lite mer öppen oavsett om jag är på dålig humor eller något annat som är på tok så vet jag att killen finns där för mig. Jag är glad att han inte gav upp så lätt medan han hade tänkt och fungerat på det innan det tog slut. Han är en riktigt bra som pojkvän, är så glad och stolt över honom att han verkligen tänker igenom det än bara ger upp som vissa gör. Jag får väl hoppas att allt har löst sig inom vårt förhållande ♥

I lördags hos Linniz var det jättetrevlig och kul också medan vi sjöng på singstars och spelade buzz på PS2 ^^ jag försökte tänka på något annat under festen då jag egentligen skulle dit med killen men tyvärr blev det inte som man hade hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...