Snö, snö & snö

Inte så länge kvar tills det är julafton :D

Längtar faktiskt medan sitter här hos kussan och fundera på att år 2011 ska jag börja om mitt liv på nytt.
Jag måste verkligen satsa på det jag vill göra och att jag måste sysselsätta mig än bara slappar som en bortskämd unge! Jag vet att jag har hört en massa klagomål från en viss person och jag lovar från himlen och jord att jag ska förbättra mig ännu bättre :)

Imorgon åker man hem till Skåne och på torsdag har jag en träff med boy-vännen :) jag får ser om jag pallar för varken tåg eller buss åker typ.. vill inte heller vänta en halv timme ute i kylan :( men ja, jag får ser hur det blir.

Är fortfarande nöjd med min piercing i navlen faktiskt och jag hoppas att det håller länge till som den förra :)

Vet inte vad jag ska skriva mer men får nog blir så som den är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...