Shopping

Har varit på en shopping runda med kusin, hennes sambo/man och min kusinson Louis :) Vi var inne på Väla medan jag själv såg inte klokt ut :S jag hann inte ens fixar vid mig med smink medan hann bara med mineral foundtion och mascara medan mitt hår såg ut som en riktig mongo! Inne på väla hann jag bara köpa ett par hot pants och en tröja som såg ut som en fotbolls high school tröja.. hann inte köpa något mer och hann i alla fall hämta ut mina mediciner på apoteket.

Imorgon ska man iväääg till ♥ ;) innan dess ska jag träffa A innan jag åker.
Egentligen pallar jag inte åka pga vädret :(

Nej, nu ska jag göra något annat så har det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...