Känns som allt var förr fast mycket bättre

Jag är rätt glad över att vi träffas fortfarande och igår tyckte jag att vi hade en väldigt trevligt kväll tillsammans med filmkväll :) filmen var tyvärr inget oförglömligt men den var rätt wierd, väldigt wierd. Den här gången vi sågs vid var mycket bättre och som sagt är vi fortfarande goda vänner men vi tycker fortfarande om varandra ♥

Jag kunde tyvärr inte somna in förrän 3 på natten för jag hade det värsta huvudvärket :( innan idag när jag skulle fixar vid mig inne på toa så såg jag blodådror som verkligen syntes på min panna, därför jag fick det värsta huvudvärket av det

Sovde verkligen ut tills klockan var halv 3 och det var väldigt skönt att sova ut utan nån väcker en tidigt ;)
Kanske ska fråga boysen om han vill träffas på söndag som kommer för jag tyvärr ska åka till k.holm på onsdag och kommer inte hem förrän nästa tisdag med lilla Louis

Åk aldrig med SJ tåget av detta vinter tiden för jag fick vänta ca 45 min på min tåg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...