Dålig uppdatering

Vet att jag inte har bloggat i ett tag och har faktiskt inte orkat att blogga så ska försöka skärpa till mig lite ;)

Vad som har hänt på sistone är ju att i onsdags kvällen åkte jag till k.holm med SJ tåget som var 10 min försent från hbg och i gbg var tåget försenat i två timmar -_____-'' så var inte framme förrän vid halv 9 på kvällen när man egentligen skulle varit framme vid 6 tiden.

Inatt sovde jag inte förrän vid 5 tiden för jag fastnade i en film som är min näst absolut favorit film och det är så klart You're Beautiful ♥ har sett den några gånger men tröttna aldrig på den heller ;)

Vad jag har gjort idag?

Vaknade faktiskt vid halv 10 för jag skulle hänga med min moster till stan för hon skulle fixar något ärende och efter det var jag tvungen att boka en tid för navelpiercing hos Hud & Hår. Då fick jag en tid medan jag hade ca 1 timme på mig att går dit från hemifrån och egentligen var det osmart att går hemåt men jag hann i alla fall dit medan jag hade 20 min på mig att går. Ogillar snö vädret här uppe i k.holm men skönt med frisk luft i alla fall :) Tjejen som piercade mig var rätt trevlig medan det gjorde rätt ont när hon klämde in med en sax som var plast och när hon sköt in pistolen så kändes det knappt något än jag trodde att jag skulle säga "aj".

Saknar hemmet faktiskt för varken mormor eller yngste moster är hemma :( så det känns faktiskt tomt utan dem.
Längtar tills jag får mitt namn halsband av mormor som mamma bad om och hoppas att den är fin :)

Exakt en vecka kvar tills det är jul och år 2010 har gått väldigt fort :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...