14.12.10

Är rätt fullt taggad inför imorgon på lunch tiden då jag och kussan ska åka mot k.holm (mitt andra hem "kan man säga") Hoppas verkligen inte att SJ tåget bli försenat eller råkar bli inställt för då snea jag alltså.

Fundera på om jag ska ta navelpiercing när jag är i k.holm och då måste jag nog skynda mig att går dit för boka en tid.. hoppas de har tid innan jul i alla fall eller rättare sagt innan jag åker :)

På nyår har jag ingen aning vart jag ska fira?
Antingen i k.holm, malmö, hbg och ett kanske på kryssning i stockholm.
Något av dom får jag välja mellan åt samtidigt nu när jag tänker efter så små ångrade jag mig varför jag inte tackade ett ja till vn resan medan i vn finns det typ ingenting man kan göra där än äta, små shoppa, tupplur och sedan sovdags.

Vet inte vad mer jag ska skriva men ni får har en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...