Äkta läder handväskor

Vi håller på att starta upp ett företag som säljer och importerar handväskor i äkta läder från Sydamerika.

Jag bifogar i detta mail en enkät med bilder från de första väskorna i vårt sortiment.

Vi skulle vara väldigt tacksamma om Ni vill ta en titt på väskorna och säga oss vilka som är Era favoriter.

Alla som svarar på enkäten har en exklusivitet på 10% rabatt vid köp av väska innan den 3 oktober.

Har ni några frågor tveka inte att kontakta mig.

Tack på förhand

Ps Ni får gärna tar kontakt med mig här på blogg.se.

Ps Den som håller i denna är min tjej kompis och jag samarbeta med henne.

Bilder skickas om ni är intresserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...