Haft en super helg!

Haft en väldigt super helg av helgen och mer säger jag tyvärr inte, hemligt ;) Jo, vill bara säga att de linserna som jag köpte hos pigtail hemsida. Jag ångrade mig inte att jag köpte dem för de varken kliar eller var irriterad på mina ögon. Det står att linserna var 14 mm men när jag hade mig på dem så kändes som att de var mer som 15 mm än 14. De ser ut som barbie circle linser och det som jag har märkt av dem att när jag står vid ljuset så blev dem ljusare och när jag står vid mörkret så blir dem mörkare, låter lite grymt ändå. 3 dagar kvar som gäller och jag längtar redan ♥ Idag gjorde jag ett prov av Matte och jag var klar i 3 timmar så jag vänta och hoppas om hur det blir med resultaten ;) Nåja, ska nog göra något annat men har trevlig kväll allihopa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...