Dålig uppdatering

Vet att jag inte har bloggat i ett tag nu för jag har haft mycket att göra med min distans plugg och att det har varit strul av andra saker. Så nu ska jag försöka blogga så fort jag har tid :) Inatt ösregnade i skåne och idag med fast idag har det varit både regn och sol så vädret idag var OK. Igår fick jag hem mina färgade linser här i brevlådan. Jag beställde dem i måndags och de kom efter 3 dagar leverans hem till min brevlåda :) på deras hemsida stod det att det tog 1-2 dagar leverans men jag fick dem ändå innan helgen och innan midsommar som snart börja närma sig. Jag beställde is blåa linser och jag tror att de kommer från Japan eller Korea, är inte så säker på det men något av det landet kommer linserna ifrån. Har ännu inte testat dem än men ska göra det antingen imorgon och se hur jag ser ut i dom. Linserna kostar 310:- med fraktura och frakt kostar 55:- hur mycket man än beställer. :) Jag längtar imorgon och nästa helg då midsommar börjar :) Ska nog ta en kort tupplur och ni alla får har en riktig super helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...