Haft en underbar och mys helg med min älskade ♥

♥ Hur ska jag nånsin kunna tackar dig för en helt underbar och mys helg ihop. Tack för allt! Känns som att jag inte kan vara lyckligare än såhär när jag redan vet att jag alltid finns i ditt hjärta och du i mitt hjärta. Jag glömde att ta en bild på oss bägge :( tänkte inte på det sen kom på det nu. Får väl vänta igen till helgen som kommer. Vill inte skryta för er andra men vill bara säga att min älskade är en jättebra kock som är bra på att lagar goda maträtter och desserter också. Lätt att han få så klart en 10/10 ♥

Jag hoppas att helgen som kommer, kommer blir bra väder än dålig väder. Jag är trött på regn och skur :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...