. . . .

Vad är fel med andra? Varför kommer vissa av er till mig som ni knappt har hört av er i flera månader eller över 1 år. Jag vet att jag är alltid den som hör av mig till er medan ni bara strunta helt och hållet i att höra av er. Våga ni inte säga vad ni egentligen tycker om mig? Tss säger jag bara! Nu snacka vi om annat *hehe*

Jag längtar efter när jag fyller år. Jag blir 24 år och släkten i k.holm tänkte göra en liten fest för mig :) visst blev jag glad när jag fick höra det av morbror. Han bara: Du får inte dina presenter om du inte åker upp hit fnissade han. Jag bara: EHHH ok och jag små asgarvade :P Jag önskade mig först och främst en iphone 4 i vit färg eller iphone 5 då den kommer någon gång i september. Får se vad jag kommer att få som present :)

Jag längtar och längtar så pass efter övermorgonen då jag ska tillbringar min helg med min älskling ♥

Inne på FB fick jag en inbjudan av en tjejkompis som ville visa upp sin lilla valp Holly för sina vänner :) hoppas att hon inte ändra på eller säger att det inte blir av pga för de andra vännerna inte har svarat eller hört av sig. Man blir ju trött på det.

Nej, jag måste göra ngt annat nu.
Men ni får har en super trevlig onsdag kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...