Hemma

Var hemma för en halv timme sedan. Är rätt trött och sliten medan igår kväll sov jag runt halv 1 samtidigt Tv på danska kanalen var på *fnissar*.. gulligt var att baby sov före mig medan jag log på hans famn så trodde jag att han tittade på tv men tyvärr, han sov och andades tungt.. awww, min baby det ♥

Hos baby gjorde vi inte så mycket än titta på How i meet your mother, two and a half men, scrubs, några serie till som jag inte mindes var de hette och sist såg vi Jakten på lycka med W.Smith som synd att vi såg det sista delen när W.Smith fick jobbet som jobbsmäklare (om det nu stavas så). Mysigt hade vi det ändå :)

Under natten eller under på morgonen sovde jag rätt dålig pga att baby snarkade som en björn (aww BABY ♥) medan han sov tungt och snarkade som in i så försökte jag iaf somna om och det gick att somna om, faktiskt.

Synd bara att baby bor i malmö medan vi kan bara träffas på helgerna än på vardagar med men tyvärr :( så det är lite synd.. men jag älskar honom oavsett och visst har mina känslor gått upp och ner de senaste dagarna pga att jag var rätt sur på honom för det han sade men har förlåtit honom för det så det har löst sig iaf.

Nästa lördag är det min och babys 4 månader tillsammans så kanske ska träffa baby (igen) ;) men resan med buss igår till dit och hemåt idag med tåg gick super medan inne på stationen i malmö såg jag en rätt aggresiv random snubbe som sade till en annan kille som höll på att pratar i tele om varför han inte kunde pratar svenska?! och han sade något om mig med tror jag medan jag var rätt nära att skälla ut honom inför folket som gick förbi men jag sket i det.. vad tjänar jag på det egentligen? Ingenting men samtidigt är jag så sur på andra när de säger till andra att de inte kan svenska eller de typ borde inte vara här ens gång medan jag kan bara säga SHUT UP!!

Nej, jag ska nog går och äta och kanske vilar en stund innan mamma kommer så jag och hon kanske ska går och äta sushi för hon fyller 45 år idag och grattis igen mamma och till en barndomsvän som också fyller år idag 22 så grattis till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...