Planer inför helgen

Imorgon har jag ingen aning vad jag ska göra medan sitter här och är väldigt fundersam vad jag ska göra imorgon :/ just ja, syrran kommer ju hem antingen imorgon eller på lördag från Turkiet så kanske ska hälsar på henne imorgon bitti om ingen annan vill hänga med mig och äta sushi inne på stan ;)

I övermorgon ska jag åka till min älskade baby ♥ men på dagen ska jag kanske umgås med Linniz om hon kan eller orka står ut med mig på lördag innan jag hojjta till min baby i malmö :D

På söndag kanske jag ska träffa Anna banana och Sofia i malmö, om det blir ngt av med det och då jag äntligen kan går och äta sushi, ett mååste bara :) har inte ätit sushi på 4 månader sedan :( inte så konstig att man saknar smaken från sushi och wasabii

Pappa kommer hem imorgon och då jag måste ber lite om cash.. för jag beställde ett par nya headset som verkligen passade in till min samsung mobil medan den andra som jag beställde för några dagar sedan passade inte :s suck, antingen måste jag ger bort den eller sälja den för 150:- så om nån vill köpa eller känner nån så bara hojjta till ;)

Nästa vecka kommer min klocka och det är en retroklocka i pink rosa färg och mitt ringhalsband som det står Stephany hjärta Stefan (baby ♥) och den är eget designat också och dyrt var den absolut icke ;)

Bröts mitt halva på 2 hjärta som man kan delar med nån man tycker om och det ska min baby får på lördag kvällen men vet inte hur eller vad jag ska säga? Känns som att jag ska fira till honom.. kanske någon gång i framtiden :)

Ska nog gå och lägga mig innan jag somna på min laptop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...