Lugn lördag


Före


Efter

Kände för att klippa mig idag och jag tröttnade på att mitt hår är så tjockt och sliten på topparna så jag bad min mami om att göra det :) nu när jag ser bilden före och efter så passar jag bättre i kort än långt ;) Jag vill egentligen inte klippa mig från början men gjorde det ändå så man kan vara fin till lördagen nästa helg ^^

Idag lär nog blir en lugn kväll för mig och imorgon kväll ska jag träffa min älskling medan han lär nog blir överraskad när han kommer ser mig i kort hår :D ikväll ska älsklingen har en grabbkväll som vanligt :p

Jag snackade med E igår om hon skulle på festen medan hon alltid brukar säga kanske än ja eller nej. Men det skulle hon och om jag inte hade frågat eller "övertalat" henne så skulle hon nog inte går alls än jag sade till henne att jag skulle dit med min älskling så ändrade hon sig snabbt och sade att hon skulle dit. Jag vet att hon är avundsjuk på mig för hon är rädd att jag kommer får andras uppmärksamhet medan jag har bara lust och säga till henne om att hon ska sluta vara avundsjuk. Det är hon som vill får andras uppmärksamhet och självklart har hon ingen bra självförtroende av sig själv medan man ska tro på sig själv än vara avis på någon som både har allt typ. Jag förstå mig ibland inte på folk och jag varken är någon annan än är bara mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...