En lugn söndag kväll

Är mega trött och lite sliten :(

Var hemma hos Linnea igår kväll tills idag och vi tittade mest på tv som Mitt stora grekiska bröllopet m.m samtidigt åt vi snickers glass, godis bilar och drack cider från city cross som var 2,5 :p smakade som en vanlig cider men det var gott i alla fall ;)

Idag skulle jag egentligen har åkt till min baby men tyvärr mådde han inte så bra pga migrän :( istället skulle vi träffas imorgon och jag ska stanna över till på tisdag ;) ska fan i mig sova ut än vakna tidigt :P ;)

Bara 1 vecka kvar tills Linnea ska fira sin födelsedagsfest hemma hos sig medan jag, min baby, min stjärnsyster och hennes bror ska komma.. hoppas baby kan då för han sade själv att han kunde annars får han skylla sig själv om jag blir bortrövad av nån annan ;) :p så det kommer blir rolig på lördag kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...