Äntligen är det fredag

Om några timmar ska jag och familjen äta pho bó medan jag gillar helst pho ghá ;) det är godast!

Idag ska jag nog ta det lugnt och imorgon ska jag kanske åka ner till Lund eller jag kommer blir hämtad av en viss person medan jag tänker efter att jag kanske inte borde umgås med den här personen, för den personen gillar mig medan jag redan har min Stefan ♥ bäst jag vänta till på söndag då jag kan pussar och kramar min baby ;)

Jag längtar på lördag om 2 veckor.. kan inte hålla mig till dess :) då jag ska skålar med födelsedagsbarnet och ska kanske hålla mig i vakt också så ingen tjej ska försöka flirta med min man ;) annars kommer jag att öppna min käft och risken att den tjejen kan får tårar vad jag än säger :P ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...