Söndag

Mätt och belåten man är.

Rätt kallt ute idag och jag som små fundera på om jag ska dra och solar en stund?
Vi får ser vad som händer :)

Inte så långt kvar tills det är jul och jag som önskar mig en iphone 4 eller en systemkamera eller pengar :)
Bryr mig inte så värst mycket vad jag får till jul medan nästan halva släkten ska åka och fira jul i vietnam, roligt.

Har varit rökfri i 2 veckor nu och är så stolt för mig själv.
Bättre sluta helt än fortsätta igen.
Man mår ännu bättre och friskare av att vara rökfri.
Har märkt att när man har slutat rökat så känner man sig som en helt ny människa.
Man blir piggare, gladare och mer självständigt på sig själv, tro mig :)

Kanske nästa helg man ska åka till Tyskland med familjen, till Berlin.
Inte säkert men kanske ;)

Ska nog ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...