Regn och skur som sagt piss väder

Kom nyss hem från boysen ifrån malmö :)

Igår var inget filmkväll än det var mest myst och pratstund med boysen samtidigt innan jag blev hämtat så fick jag står vid hamnen ca en kvart. Störigt var att bensinen på bilen var slut och kortet fungerade inte, därför det tog lite tid.

Allt känns som vanligt igen medan jag tyvärr inte har känslor kvar för boysen. Jag trodde att jag fortfarande hade det men tyvärr.. så kan det går ibland.

Innan idag blev jag plåtat också av boysen och det var 253 st av bilder, fast vissa bilder blev inget ljus på :(

Borde nog pratar med honom igen och kanske ska fråga om vi kan har filmkväll i helgen som kommer.
Blev rätt lite små sur att det blev inget filmkväll :(

Ska nog gå och vila mig en stund, känner mig rätt trött och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...