Känns så jävla skönt att pratar ut med killen av en samma anledning ♥

Ca 1 timme sedan tog det nästan slut mellan mig och killen. Som sagt att det var killen som ville göra slut för han tröttnade på att det hela tiden ska handlar om en sak och han trodde att min personlighet handlade om av det medan han hade helt fel av den biten. Jag sade samma sak till honom att jag har funderat på detta ett tag att säga det och att det finns mycket annat som vi kan göra än pippa som två kaniner. Jag visste inte hur han skulle reagera om jag berättade för honom hur jag kände på riktigt och han kände samma sak, och jag blev jätteglad att vi kände samma sak att vi massvis kan hitta på andra saker som

Går på en lång/kort promenad
Hyra filmer och har en filmkväll
Pratar om något eller om diskussion m.m

Jag blev så glad när han berättade hur han kände och han sade att vi är så olika för han trodde att jag var en sådan tjej som hela tiden tänker på en sak medan jag sade till honom att jag tyvärr är inte en sådan tjej som tänker på det. Nästa gång vi ska träffas igen så sade jag till honom om vi kunde hyra nån film och har en vanlig myskväll. Jag trodde egentligen att han var en kille som tänkte på en sak som andra killar gör eller inte alla men de flesta medan han vill helst hitta på något annat :) mitt hjärta höll på att stanna när killen sade att han inte var lika intresserad eller känner samma känslor för mig som jag för honom. Anledningen var att sexet stod i vägen, därför. Men nu har vi löst ut det problemet och så istället ska vi hitta på rolig, trevlig aktiviteter :D jag är väldigt tacksam att du berättade för mig hur du kände och vad felet var. ÄLSKAR DIG STEFAN!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...