Trist väder

För 30 minuter sedan vaknade jag upp ur min tupplur :) när jag vaknade upp så trodde jag att det var fredag morgon *asg* konstig att jag trodde att det var fredag fast det är inte fredag förrän om 10 minuter. Jag skulle vänta på sms från en kompis men verka som att det inte blir ngt av med ses ikväll. Orkar höra av mig till honom längre mer, så om han vill ngt så får han helt enkelt höra av sig.

Exakt 11.50 ringde jag till Najaden då de stänger 12.00 och jag fick en tid nu på måndag som kommer 13.15 :) Jag avskyr när man får vänta i kö i telefonen och känns ju som att man vänta på evigtheter tills det är ens tur *suck* Jag behöver som sagt nytt recept till min medicin. Som sagt p-piller! Bryr mig ändå inte om ni tänker tjallar eller så, rätt omogen annars om ni hade gjort det. Jag vet att jag borde inte bryr mig om det men jag pallar verkligen inte när andra lägger sig i vad man än gör >___<

På lördag är det exakt 1 månad då jag fyller år :D längtar, längtar redan ♥ ska nog fira i Malmö än fira i Helsinborg. Fundera lite faktiskt på att fira på ett ställe som gay bar *asg* har aldrig varit där men vi får se vart min firande ska firas nånstans :)

Idag hämtade jag ut min paket från länk och det var en stor kartong som bara innehöll 1 lacoste väska. Den var på fynd rea och det kostar 39:- fast ord priset står det att den kostar 150:- FEL! Den kostar egentligen 300:- så bra att den var rea hihi :D

Fundera på att packar lite och imorgon åker jag iväg till min älskade älskling ♥ ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...