Skönt att vara hemma

Hemkommen från stan för 1 timme sedan. Var på gecko smycken och piercade mig i näsan. Det gjorde inte så värst ont när kanylen stack in. Det gjorde ont när smycken sattes på samtidigt som hon piercare skruvade, då rann min ena ögon av tårar. Gjorde det på högersida ;)

Resulteten blev jättefin och smycken ser ut som en liten bling bling. När jag var 14-15 år så gjorde jag det inne på India fast då gjorde det med en pistol.

Smycken var lite större än den som jag har just nu. Det gick fortare med pistolen än med en kanyl. Så jag blev jättenöjd!

Näsan är fortfarande svullen så jag ska låta den vara i 8 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...