Har haft en trevlig helg

Fredag och igår var jag hos min pappa :) hade det trevligt faktiskt! I lördags åkte vi till Väla och vi tittade på klockor till min faster som fyllde år igår. Vi ska fria henne nu på lördag som kommer och jag kanske ska åka dit, inte säker. Jag träffade min andra faster med Phu och hans fru inne på HM.

Jag köpte en västjacka, mössa och halsduk av päls. Jag behövde inte betala än pappa betalade :) köpte ett par mobilskal till min mobil, en vit och en rosa. Rosa skalet använde jag nu :) bra att de inte är av plast enbart än av gummi plast. Köpte också en laptop skin men den kommer jag att får imorgon, min leg och pengar. Glömde tackar min mormor för presenten och det var pengar, 500:- så tack så mycket ngoai ♥ igår åkte jag till min älskling och stannade till idag.

Kunde inte sluta att saknar honom såå :( egentligen skulle vi vänta till helgen men vi ska ses igen till helgen ♥ var hos Helena innan idag och tog en kopp kaffe. Vi pratade vid och gick rundor, jättefin väder var det. Ringde innan till geckosmycken och bokade en tid tills imorgon, ska kollar på tungpiercing smycken och därefter ska jag pierca mig i näsan. Har haft det förr 2 gånger :) Nej, nu ska jag äta mina ungbakad potatis och tittar på YT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...