En vanlig fredag kväll

Imorse sved min tungpiercing som in i hel! Men det gick bra sedan efteråt :)
Förstår mig inte varför vissa klagar om sina tungpiercing om att deras tungor är svullen i 1 vecka medan min tunga var svullen tills igår, skönt det.


Just nu känns det lite jobbig med att det är svårt att svälja och tillförfälligt kan jag äntligen äta bra :D men jag måste äta vid sidorna annars finns det en risk att jag kan bitar i min piercing *hehe*


Vilade innan och nu äter jag 2 smörgåsar + dricker kall, sött hallon te ♥
Imorgon i em ska jag åka till min älskling och han vet redan om att jag piercat mig igår men han blev förvånad över det för han trodde att jag skulle göra det på måndag om 2 veckor. Tyvärr kunde jag inte hålla mig till dess ;)


Nej, nu ska jag fortsätta tittar på YT och sedan ska jag prata med min älskling på msn ♥



˜xoxo˜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...