En vanlig dag på stan

Var tvungen att avboka min tid och bokade om tiden till idag. Jag var tvungen att ändra tiden till halv 4 och istället fick jag tiden tjugo i 4 :)


Var på ams med Helena och vänta på henne typ i några minuter. Var jätte trött samtidigt var lite försenat till piercing stället men som sagt gjorde inte så mycket när jag kom dit lite sent hihi.


Jag var rätt nervös och mina händer svettades som in i. Tjejen som piercade mig var hur trevlig och snäll som helst medan hon pratade på. Jag försökte slappna av medan hon bad mig att blunda om ögonen då hon skulle sticka in nålen. Det kändes inte så ont när nålen stack in men när staven skulle sättas på då kändes det ont.


Jag köpte munsköljningen och den kostar 59:-. Jag kunde knappt prata ordentligt än jag prata som bred skånska *haha*


Värt tycker jag och det är smärtfri så ni som fundera på det och vill göra det så gör det inne hos Gecko ;) själv tycker jag att det gör mer ont att pierca i navlen än i tungan. Men tyvärr har jag inte min piercing i navel :(


Just nu och fram till 4 veckor måste jag dricka is eller har is i munnen för att undvika svullnad och smärtan. Suck, får inte kyssar eller har kontakt med oralt än vara en puss på munnen och samlag.


Jag kommer klara mig fint ändå så :)


Nu dricker jag isvatten och jag fundera ta på kort tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...